SERVEI A LES PERSONES

Descobreix el nostre Centre Especial de Treball

La Fundació Portolà t’ofereix l’oportunitat d’aconseguir un lloc de treball

digne i remunerat. També podràs rebre assessorament social i formació laboral.

Sabies que més del 80% de la nostra plantilla són persones amb discapacitat?

A la Fundació Portolà t’oferim un lloc de treball digne i remunerat en les àrees com jardineria, neteja, manteniment, manipulats, confecció, etc.

Comptem amb un equip de professionals per donar-te suport en la teva integració laboral. T’ajudem a millorar els teus hàbits i habilitats laborals i facilitar les teves relacions laborals amb els companys i caps d’àrea.

També et donem suport en l’àmbit personal, familiar i social: creixement personal, relacions familiars i informació sobre diversos tràmits com ara: prestacions econòmiques, recursos d’oci, etc.

Quan formes part del personal del Centre Especial de Treball Portolà disposaràs de dos tipus de formacions:

• Continua: es desenvolupa en el mateix lloc de treball gràcies als monitors i a la resra del personal de suport.
  • Puntual: es realitza en horari laboral per personal intern i/o extern de la fundació sobre les àrees de treball específiques.

SERVEI A PERSONES EN XIFRES

Personal de l’Entitat

• Discapacitat intel·lectual o salut mental 96% 96%
  • Discapacitat física 4% 4%

Personal amb discapacitat

• Persones amb discapacitat 84% 84%
  • Persones sense discapacitat 16% 16%

Persones amb discapacitat intel·lectual integrades social i laboralment des de l'inici de la Fundació Portolà.

Persones amb discapacitat intel·lectual formades des de l'inici de la Fundació Portolà.

VOLS TREBALLAR AMB NOSALTRES?

No ho dubtis, envia’ns el teu currículum a info@fundacioportola.com