MANTENIMENT

“Només la renovació pot mantenir, el que es queda aturat, es retarda”. Everhardus Johannes Potgieter

Oferim serveis de reformes bàsiques en oficines, naus i habitatges.

Per casa teva o per a la teva cartera d’immobles fem aquests retocs perquè les propietats siguin més còmodes i tinguin més valor.

• Pintura
  • Parquet
  • Peonatge
  • Sostres (pladur, metàl·lics i fusta)
  • Fusteria (portes, mobiliari, cuina, etc.) Suport a empreses constructores, promotores i facilities

INTERIORISTA, DECORADOR, AGENT IMMOBILIARI, REAL STATE, FACILITY MANAGER,

EL TEU TEMPS VAL OR

Descobreix el poder del proveïdor multi-serveiamb valor social

Els teus clients t’exigeixen coordinar tasques, complir terminis, cuidar detalls, controlar pressupostos i la llista segueix i segueix.

Quantes trucades atens al dia? Quants missatges?

La Fundació Portolà té els recursos humans i tècnics per fer realitat els teus projectes.

Una trucada, múltiples solucions.

BENEFICIS

Garantia de qualitat ISO Centre Especial d’Ocupació.

Disponibilitat immediata i resposta ràpida.

Compliment dels terminis.

Gestió d’imprevists.

Assessorament tècnic.

Ampli equip multidisciplinari estable.

Solucions complementàries en
jardineria i neteja.

Solució integral.

HEM TREBALLAT PER…

TESTIMONI

“Els diferents equips de la Fundació Portolà formen part important dels meus col·laboradors en els meus treballs d’interiorisme. Són seriosos, molt professionals i es pot confiar en ells. Un dels valors més importants que tenen és la seva disponibilitat i la seva gran versatilitat. Mai fallen!”.

Mercedes Giralt

Interiorista, 2017