ESDEVENIMENTS

“Reunir-se en equip és el principi. Mantenir-se en equip és el progrés. Treballar en equip assegura l’èxit”. Henry Ford

Ajudem a organitzar, preparar i realitzar tot tipus d’esdeveniments:

Convencions, congressos, fires o celebracions.

Anem a sorprendre als teus convidats!

DECORACIÓ
AMBIENTAL
I FLORAL

Creem l’entorn adequat perquè el teu esdeveniment sigui un èxit tenint cura de l’estètica i dels elements naturals.

MUNTATGE I
DESMUNTATGE D’ESPAIS

Ho coordinem tot per a la teva tranquil·litat. I una vegada acabat ho retornem tot al seu estat inicial.

NETEJA D’ESPAIS
INTERIORS
I EXTERIORS

Preparem l’espai per treballar en les millors condicions.

CREACIÓ DE
DETALLS PERSONALITZATS

Sorprèn als assistents amb un detall únic i solidari. Segueix els nostres consells en tendències.

UN ESDEVENIMENT INOBLIDABLE DEL QUE SE’N PARLA 3 ANYS DESPRÉS

Com vam celebrar a la Fundació el nostre 25è aniversari?

El 2013, la Fundació Portolà va organitzar a la cripta de la Colònia Güell un concert amb Vozes per agrair a patrons, clients, proveïdors, empleats i amics, el seu esforç, compromís i determinació en el desenvolupament del nostre projecte social.

Concert de l’Associació Músics per la Pau i la Integració a la Cripta Güell pel 25è Aniversari de la Fundació Portolà

BENEFICIS

Garantia de qualitat ISO
Centre Especial d’Ocupació.

Gestió
d’imprevists.

Solucions
creatives.

Flexibilitat.

Compliment
dels terminis.

Ampli equip
multidisciplinar estable.

HEM TREBALLAT PER…

TESTIMONIATGE

“Proximitat, professionalitat i implicació. En poques paraules, aquest és el resum que fem des de STANDBY de la Fundació Portolà. És un plaure disposar d’un partner així en els nostres projectes de decoració publicitària. Per aquest motiu, animem a Fundació Portolà a seguir en la mateixa línia i amb el mateix esperit”.

Isaac Soriano

Responsable de comunicació de STANDBY Studio, 2017