DETALLS CORPORATIUS

“Un home que treballa amb les seves mans és un treballador;
Un home que treballa amb les seves mans i el seu cervell és un artesà;
L’home que a més treballa amb la seva ànima és un artista”. Louis Nizer

Cada moment es mereix el millor detall per gravar-lo a la nostra memòria. Cuidem el disseny i utilitzem materials sostenibles per crear un producte final de qualitat amb valor afegit social.

CISTELLES DE NADÓ

Participa d’un dels moments més màgics d’empleats o amics.

Encertaràs amb dissenys moderns i peces elaborades amb cotó ecològic.

També per a bessons!

LOTS DE NADAL

Configura el lot a la teva mida en funció dels productes que desitgis o del pressupost que tinguis. Si el que vols és comoditat, tria una de les nostres propostes estàndard.

I per l’enviament no et preocupis, nosaltres t’ho lliurem.

REGALS D’EMPRESA

El treball ben fet es mereix una recompensa.

Reconeix l’esforç, celebra una ocasió especial o construeix una relació a llarg termini amb un detall original i personalitzat.

EL DETALL QUE MARCA LA DIFERÈNCIA

Els lots de Nadal amb valor social són una tendència consolidada

Hem creat el primer lot amb productes nadalencs 100% solidaris. Tot elaborat i manipulat per persones amb discapacitat i sense renunciar a la qualitat de producte i una atractiva presentació.

BENEFICIS

Garantia de qualitat ISO
Centre Especial d’Ocupació.

Dissenys
exclusius.

Solucions creatives
i innovadores.

Promoció ús de materials
ecològics i reciclats.

Pressupostos
ajustats.

Producció de grans
volums.

HEM TREBALLAT PER…

TESTIMONIATGE

“Tenir treball és una de les principals vies per estar plenament integrat en la societat, i més en el cas de les persones amb discapacitat intel·lectual. Des del RACC ens sentim molt còmodes col·laborant amb la Fundació Portolà perquè ens ajuda a posar un granet de sorra en el nostre compromís amb la societat”.

José María Feliu

Director de Persone i Qualitat del RACC, 2017