COL·LABORA

COL·LABORES?

Participa activament en el nostre objectiu de generar oportunitats laborals estables i de qualitat, formació professional i assessorament social a persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

Pots fer-ho d’una forma molt senzilla a través d’aquestes opcions:

VOLS SER VOLUNTARI?

Ser voluntari és una manera de viure, de sentir que les teves accions tenen un impacte positiu i directe en la societat. A la Fundació Portolà, busquem persones motivades, implicades, compromeses i solidàries. Compartir una part del teu temps amb nosaltres és compartir una part del teu temps amb grans persones. Fes-te voluntari i marca la diferència!

El Servei de Voluntariat de Fundació Portolà

Aquest servei està obert a totes les persones que vulguin ser voluntàries amb la nostra organització i compartir el seu temps amb nosaltres. Ajuda’ns a ajudar i sigues partícip de la creació d’una societat sense exclusió social.

Si vols formar part del nostre projecte, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.

En quines àrees pots col·laborar?
– Suport en el taller de manipulats
– Suport en el taller de confecció
– Col·laboració amb el departament de suport social
– Campanya de Nadal (suport en fires i esdeveniments que realitza la fundació)
– Voluntariats corporatius
– Àrees transversals (departament comercial, administració, comunicació)

No dubtis a contactar-nos, t’estem esperant!

Fes-te voluntari i ajuda’ns a construir una societat més inclusiva i solidària.

FAS UNA DONACIÓ?

Amb una aportació puntual o periòdica podràs ajudar a complir el nostre projecte social.

A continuació t’expliquem breument els beneficis del teu aportació:

Si ets una persona física:

• Et pots deduir en la quota íntegra de la Renda de les Persones Físiques (IRPF):
      • Fins a 250€ – 80%
      • Excés – 40%
      • Mecenatge recurrent* – 45%

Límit: 10% base liquidable IRPF

Si ets una persona jurídica:

• Et pots deduir en la quota íntegra de l’Impost de Societats (IS):
      • Donacions – 40%
      • Mecenatge recurrent* – 50%

Límit: 15% base imposable IS. Si excedeix del límit, es pot aplicar en els 10 exercicis immediats i successius.

*Si durant 3 exercicis el donant ha fet donatius a una mateixa entitat per un import igual o superior als de l’exercici anterior.

Si necessites més informació, omple el formulari i t’informem.