Consells i recursos per a l’oci i l’entreteniment

Amb l’estat d’alarma que estem vivint aquests dies, hauràs sentit parlar del CONFINAMENT. Estar confinat significa estar a casa sense sortir al carrer. Com que passarem dies a casa és bona idea pensar en quines coses podem fer per estar millor aquests dies.

Des de la Fundació Portolà, us anirem compartint activitats, consells, idees, recursos, etc… amb la idea que us puguin ser útils per portar aquesta situació el millor possible.

Consulta aquesta web i les xarxes socials de la Fundació per estar al dia de tot!

Document amb dubtes i recomanacions sobre el confinament. Editat per DINCAT

Guia d’hàbits alimentaris. Editat per DINCAT

Guia editada per: Plena Inclusión Madrid

Entrenament cognitiu

El Personal de Suport de la Fundació Portolà, et deixa alguns consells i idees per fer aquests dies!

La Mari Carmen, ens proposa un repte molt divertit! T’hi atreveixes?

La Rosa ens ensenya a dibuixar un gos!

Estigues atent! La Lourdes ens explica una cosa… Explica’ns si ho has endevinat!

Aquestes fotografies tenen molta història, a qui coneixes?

T’agraden aquestes frases?

Et deixem amb alguns recursos perquè l’avorriment no formi part d’aquests dies:

T’agrada la música? No et perdis aquesta iniciativa musical on hi participen més de 30 artistes! CUARENTENA FEST

I perquè no i viatgem als museus més importants del món i contemplen les seves obres d’art des del sofà de casa?

Museo Louvre (París)

British Museum (Londres)

Metropolitan Museum (NovaYork)

Museo del Vaticano (Roma)

Pinacoteca di Brera (Milà)

National Gallery of Art (Washington)

Museo Archeologico (Atenes)

Galleria degli Uffizi (Florencia)

I el teatre no t’agrada? A la Teatroteca pots veure en streaming moltes obres de teatre! No te les perdis!

Segur que tens el carnet de la biblioteca, doncs també pots veure pel·lícules i llegir llibres gratuïtament!

Per les pel·lícules pots entrar a: https://efilm.online/

Pels llibres: https://catalunya.ebiblio.es/opac/#index

Mantén-te actiu! Et deixem el canal de Youtube del Col·legi de Professionals de l’Activitat Física i de l’Esport de Catalunya on pots fer sessions d’exercici a casa (clica aquí)

I, pels no tant esportistes, és important mantenir el moviment! Segueix aquests exercicis