El passat divendres 22 de setembre, la Fundació Portolà va lliurar a la Fundació Pere Tarrés el III Premi Portolà 2023, com a mostra d’agraïment que consolida la missió de la nostra Fundació: crear llocs de treball estables per a les persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

Vam fer el reconeixement a la Fundació Pere Tarrés per la transversalitat dels serveis i productes contractats (jardineria, neteja, lots de Nadal i canastretes de nadó) i pels diferents motius positius que aporta al nostre projecte:

• La trajectòria: des de 2006 confiant amb nosaltres com a proveïdor social, fiable i professional.
  • La transversalitat dels serveis i productes contractats: durant 17 anys han contractat a la Fundació Portolà diversos serveis (jardineria, neteja, lots de Nadal i canastretes de nadó). De fet va ser el primer client en confiar amb la Fundació per realitzar lots de Nadal al 2006.
  • I el doble impacte positiu que aporta al nostre projecte: econòmic i sobretot social: més de 1.400 hores de treball anuals generades, que ens permeten consolidar llocs de treball per a persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

La Fundació Pere Tarrés és una entitat referent i pionera en l’educació, especialment en el context de l’oci i l’acció social per a nenes i nens en situacions vulnerables.

A l’acte van assistir: el Rafael Ruiz de Gauna, Adjunt a Direcció general, el Pere Joan Giralt, Ex-Director de Recursos Humans i Professor de la Facultat d’Educació Social i Treball Social i l’Aleix Llobet, Director de Patrimoni i Compres

En un primer lloc, van fer una visita guiada per les noves instal·lacions de la Fundació, guiada i explicada pels mateixos treballadors, i tot seguit es va fer l’acte de reconeixement i entrega del premi.

La Fundació Portolà va lliurar un petit jardí vertical amb la imatge corporativa de la Fundació realitzat amb molsa natural liofilitzada amb dos colors, materials d’origen naural i preservats.

Moltes gràcies a la Fundació Pere Tarrés per la vostra visita i per contribuir a consolidar el nostre projecte per afavorir la inclusió social i laboral de persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.