A la Fundació Portolà oferim una àmplia gamma de serveis i activitats amb un impacte ambiental i social positiu. Ens dediquem a la integració social i laboral de persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental, contribuint així a una societat més inclusiva i justa.

Amb més de 30 anys d’experiència, som un Centre Especial de Treball (CET) d’iniciativa social. La nostra missió va més enllà de simplement oferir serveis, ens dediquem a crear oportunitats i a potenciar els nostres treballadors perquè assoleixin el seu màxim potencial.

En un món cada vegada més conscient de la importància de les accions socials i ambientals, les organitzacions tenen un paper crucial en la creació d’un impacte positiu. Per aquest motiu, oferim serveis d’organització d’esdeveniments amb un enfocament en la integració social i laboral de persones amb capacitats diferents.

CLICA AQUÍ PER VEURE EL CATÀLEG

Descobreix com la Fundació Portolà pot transformar els teus esdeveniments en oportunitats per a un canvi positiu.

Els nostres serveis:

1. Preparació i assistència a esdeveniments: Des de la decoració floral fins al control d’assistència, ens encarreguem de tots els detalls perquè el teu esdeveniment sigui un èxit. El nostre equip d’hostesses i hosts assegura que tot funcioni sense problemes, mentre que el nostre servei de guarda-roba i altres serveis addicionals estan disponibles segons les teves necessitats.
  2. Regals i merchandising personalitzat: Vols que els teus convidats tinguin un record especial? Oferim una varietat d’opcions de merchandising i regals personalitzats, des de lanyards fins a tasses i llibretes, perquè el teu esdeveniment sigui inoblidable.
  3. Servei post-esdeveniment: El nostre compromís no acaba quan acaba l’esdeveniment. Ens encarreguem de la neteja, l’ordre i la recollida perquè puguis relaxar-te sabent que tot està en bones mans.

La nostra diferència, els teus beneficis:

• Social: Contribuïm a la integració i l’empoderament de persones amb discapacitat, promocionant una societat més inclusiva.
  • Sostenible: Impulsem serveis d’economia verda i economia circular, compromesos amb la preservació del medi ambient.
  • Qualitat: Comptem amb la certificació ISO 9001 en totes les nostres àrees d’activitat, garantint la qualitat dels nostres serveis.
  • Solvència: Amb més de 30 anys d’experiència, som un soci fiable i compromès.
  • Innovació: Busquem constantment noves formes de millorar i adaptar-nos a les necessitats canviant dels nostres clients i col·laboradors.

Compromesos amb el planeta i la societat:

A la Fundació Portolà, no només ens preocupa l’èxit dels nostres clients, sinó també el futur del nostre planeta i de les generacions futures. Per això, impulsem serveis i pràctiques empresarials que promoguin la sostenibilitat i la justícia social.

En resum, no només oferim serveis d’organització d’esdeveniments, sinó que també representa una oportunitat per a les empreses i organitzacions per contribuir al canvi positiu. Mitjançant la seva iniciativa social, sostenible i de qualitat, estan transformant la manera com entenem els esdeveniments i el seu impacte en la nostra societat. Inici del formulari

Preparat per començar? Posa’t en contacte amb nosaltres i descobreix com podem ajudar-te a crear un esdeveniment memorable mentre contribueixes a un món més inclusiu i sostenible.

Junts podem fer la diferència!