Et comuniquem que la Fundació Portolà s’ha presentat per obtenir la Creu de Sant Jordi. Un guardó creat amb la finalitat de distingir aquelles persones o entitats que, pels seus mèrits, prestin serveis destacats a Catalunya en la defensa de la seva identitat o, més generalment, en el pla cívic i cultural.

En el nostre cas, volem aconseguir el reconeixement als més de 30 anys de trajectòria donant suport a la integració social i laboral de les persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

Necessitem el teu suport, per això ens agradaria que signessis les cartes de suport i així fer visible la nostra tasca social.  T’adjuntem dos models de carta:

Carta/signatura individual
Per aquelles persones que volen donar el seu suport personalment. La carta pot ser editada.
Carta/signatura d’empresa
Per aquelles empreses que volen donar el seu suport en nom de l’empresa. La carta pot ser editada.

Agrairíem si ens poguessis retornar les cartes signades o bé individualment o a nivell d’empresa a maria.altadill@fundacioportola.com

Moltes gràcies pel teu suport i reconeixement.