Gràcies a totes les persones, clients, empreses o proveïdors que un any més heu confiat amb les nostres roses solidàries per fer arribar el Sant Jordi a tot arreu!

Hem entregat més de 16.100 productes artesanals. Roses manipulades, punts de llibre, tote bags, tasses, llibretes…

Aquest any, com a novetat hem creat productes que potencien valors com la sostenibilitat i la reutilització. Han estat tot un èxit les roses i els punts de llibre que inclouen llavors i les bosses reutilitzables de cotó.

Hem repartit més de 12.800 roses naturals. Algunes d’elles han arribat a Murcia, Madrid i Bilbao.

Un any més, hem estat a la paradeta de Rambla Catalunya.

Com ja és tradició a Portolà, hem tornat a sortir als carrers. Diumenge 23 d’abril, dia de Sant Jordi, vam instal·lar una paradeta a Rambla Catalunya de Barcelona. Van tenir molt èxit tots els productes artesanals i també totes les roses naturals manipulades al moment.

Hem participat a dues firetes de Sant Jordi

Les paradetes han sigut durant la setmana de Sant Jordi, una d’elles situada a Torre Werfen i l’altre al Parc Comercial de Sant Feliu de Llobregat.

A les firetes s’hi ha pogut comprar productes artesanals de Sant Jordi.

4 empreses han participat de l’experiència Portolà.

Han estat 4 tallers/voluntariats de creació de roses manipulades, explicat i dirigit pels treballadors amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental de la Fundació Portolà.

Les empreses perticipants han estat: Accent Social, Voxel group i Banco Mediolanum i Chiesi de la mà de Belong to Sea.

Més de 100 clients heu confiat amb la Fundació Portolà.

Gràcies a totes les empreses que un any més heu fet arribar les roses de Portolà als vostres treballadors.