(Continua llegint i veuràs fotos i vídeos de l’acte)
El passat 22 de setembre, més de 200 persones, entre clients, proveïdors, institucions i familiars, van assistir a l’acte d’inauguració del nou edifici de la Fundació Portolà.

Els assistents van poder fer un recorregut guiat i explicat pels propis treballadors de la Fundació per les noves instal·lacions.

Recull de fotografies dels treballadors explicant els diferents espais.

Les oficines, la sala de manipulats industrials amb la seva sala grisa, l’àrea de manipulats artesanals, l’espai del taller de confecció, el magatzem, la zona de serveis externs de jardineria i neteja, el pàrquing i el menjador van ser les àrees recorregudes i visitades.

Visita de les administracions públiques del territori

Ens van visitar diferents institucions i administracions.
De l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat: Il·lm. Sr. Oriol Bossa, Alcalde; la Lídia Muñoz, Primera tinenta a l’alcaldia; la Loren Rider, Regidora delegada d’Activitat Econòmica; la Mercè Ariza, Regidora de Persones amb Discapacitats i Diversitat Funcional; la Dolors Turu, Cap de la Unitat de Promoció Econòmica.
Del Consell Comarcal del Baix Llobregat: la Lourdes Borrell, Consellera de Desenvolupament Econòmic, Estratègic i Agrícola.
De l’AEBALL: la M. Rosa Fiol, Vicepresidenta i Directora general

També ens van acompanyar representants d’entitats com: Fundació Nous Cims, Fundació Nou Xamfrà, Fundació Èxit, Fundació Iris, Fundació Barcanova, Fundació Randstad, Fundació Vinne, Federació CordiBaix, Germanes Hospitalàries del Sagrat Cor o ASISTED.

Recull de fotografies dels assistents en representació d’administracions i institucions.

Clients i proveïdors ens coneixen de més a prop

També molts clients i proveïdors van visitar-nos i van voler conèixer les nostres noves intal·lacions.

Archroma, Armand Òptics, Dallant, Danone, ISS, Fundació Kàlida, Grupo AC Marca, Vimifar, Werfen, etc…

Recull de fotografies de diferents moments durant la inauguració.

Torna a veure els vídeos que es van projectar al llarg de la jornada:

Les instal·lacions em vam agradar molt, totalment adaptades en tots els sentits pels i per les treballadores, però especialment l’ambient que es respirava de felicitat i il·lusió des del moment que vaig entrar en el nou edifici de la Fundació Portolà, em va impressionar i és el que m’emporto d’aquesta visita.  Moltes gràcies!

Susana Serrano, Directora gerent Palau Vincles

Em quedo amb el record de les cares i expressions de felicitat i compromís dels treballadors (usuaris) i dels monitors i professionals del centre.

El que em va agradar més van ser les instal·lacions i l’ambient que, en general, es respira al centre. Penso que esteu fent una gran i lloable tasca a la fundació; jo, personalment, soc un gran defensor de la feina i el benefici social.

Em quedo amb un grat record i l’esperança que iniciatives com la vostra contribueixin a fer una societat més humana i solidària.

Gabriel Calzado, Asisted Assistència domiciliària

Gràcies a vosaltres, per nosaltres és un orgull acompanyar-vos i recolzar-vos en aquest projecte.

La inauguració va estar molt bé, la organització, actitud i es respirava molt bon clima de treball. Em va agradar moltíssim que les persones treballadores fossin les protagonistes de la benvinguda als espais.

Felicitats per la feina i el projecte.

Loren Rider, Regidora delega d’Activitat Econòmica

Veient la cara d’il·lusió i actitud positiva de les noies i nois es nota la feina de tot l’EQUIP. Moltes gràcies. Serà una diada per recordar sempre a casa nostra.

Jacinto Roses, Familiar d'un treballador

Moltes gràcies  a tu i a tot l’equip! La veritat és que em va agradar tot, veure l’edifici, tot el treball fet per convertir-lo en el que ara és, conèixer la vostra feina… però el que més em va agradar és com vàreu organitzar-ho tot, com vàreu donar visibilitat al més important de la Fundació, les persones que hi treballen, conèixer el funcionament i els diferents àmbits de treball des de la veu de les persones treballadores va ser molt enriquidor.

Enhorabona per la feina i per la tasca que tireu endavant.

Dolors Turu, Directora d'ocupació, Promoció, Econòmica i Comerç

Sou un equip unit amb molta il·lusió! Us porta a un èxit assegurat!!!

Oscar Rodríguez, Arquitectura Tècnica Sequoia SLP

Gràcies a vosaltres per convidar-nos.
L’acte inaugural em va deixar sense paraules, senzillament perfecte!
Teniu unes instal·lacions impressionants i una organització d’excel·lència, uns professionals altament qualificats, ordre i precisió en tot.

Doneu feina a moltíssims treballadors/es amb discapacitat intel·lectual i/o malaltia mental, feu una tasca social que no té preu. Gràcies a vosaltres tots/es aquestes persones tenen una vida digna i un projecte de futur, us podeu donar per satisfets!!

Reitero l’agraïment i seguim en contacte.

Mercè Solé, Tècnica del programa municipal de persones amb discapacitat de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat