El 23 d’abril marca el retorn d’una de les dates més esperades de l’any: Sant Jordi. I quina millor manera de celebrar-ho que unint forces a la solidaritat.

A Fundació Portolà, ens emociona compartir amb tu aquesta festivitat tan especial oferint-te una àmplia gamma de roses perquè celebris aquesta diada a la teva empresa, amb amics o en família.

A Fundació Portolà, cada any abracem amb entusiasme i dedicació la celebració de Sant Jordi amb les nostres emblemàtiques roses, ja siguin artesanals o naturals. Ens sentim orgullosos de dir que els nostres productes no només celebren aquesta festivitat, sinó que també estan impregnats de compromís social i solidari.

El nostre compromís amb la sostenibilitat i la responsabilitat social és evident a cada pas del nostre procés de producció. Des de l’elecció dels materials fins a la mà d’obra, cada detall es cuida amb cura per garantir que els nostres productes no només siguin excepcionals en qualitat, sinó també en el seu impacte positiu a la societat i al medi ambient.

Et presentem el nostre Catàleg de Sant Jordi 2024, que acull productes solidaris i d’alta qualitat elaborats pels nostres treballadors amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

La nostra oferta per a Sant Jordi va més enllà de simples productes. És una crida a la solidaritat i a la inclusió. Perquè quan tries les nostres roses, estàs escollint donar suport a la generació de llocs de treball per a persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental, contribuint així a la seva integració social i a l’enfortiment de la seva autoestima.

A més dels nostres productes, oferim l’oportunitat de participar al nostre voluntariat corporatiu. Amb aquesta activitat, els teus treballadors podran crear la seva rosa i conèixer de primera mà l’experiència Portolà. Comptem amb dos tipus d’activitats: taller a la vostra empresa i voluntariat. És una oportunitat única per fomentar el treball en equip, l’empatia i la solidaritat entre els treballadors, alhora que es contribueix a una causa noble i significativa.

També pots fer les compres de roses solidàries per Sant Jordi còmodament a través de la nostra botiga online! Amb només uns clics, estaràs contribuint a fer del món un lloc més inclusiu, just i solidari.

En unir-te a la iniciativa Sant Jordi de la Fundació Portolà, obtindràs:

• La satisfacció de col·laborar en la generació d’ocupació per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental, contribuint a la seva integració social.

• El compliment de la LGD (Llei General de la Discapacitat, antiga LISMI), en cas que la teva empresa tingui més de 50 treballadors.

• L’impuls de la RSC (Responsabilitat Social Corporativa) de la teva empresa i la promoció d’accions de voluntariat corporatiu entre els treballadors.

• L’oportunitat de participar en el compliment dels objectius de desenvolupament sostenible (ODS), contribuint així a la construcció d’un futur més just i sostenible per a tothom.

• El suport a projectes d’economia social, promovent un model econòmic més humà, inclusiu i solidari.

Què més es pot demanar? És el regal perfecte per a clients, proveïdors i treballadors de la teva empresa! No esperis més per unir-te a aquesta causa.

Vols més informació? No dubtis a contactar-nos al 936 526 220 o escriure’ns a info@fundacioportola.com. Uneix-te a nosaltres i celebrem Sant Jordi junts amb amor, solidaritat i esperança en un futur millor per a tots!