Coneixes les novetats de la Fundació Portolà?

Saps què ha passat durant les últimes setmanes?

Continua llegint i descobreix-ho!

GRÀCIES!

Gràcies a totes les persones, clients, empreses o proveïdors que un any més heu confiat en les nostres roses solidàries per fer arribar el Sant Jordi a tot arreu!

La campanya de Sant Jordi ha estat tot un èxit!  Hem entregat més de 21.500 productes artesanals.  Roses manipulades, punts de llibre, tote bags, tasses, llibretes…

Hem repartit més de 33.500 roses naturals

Un any més, hem estat a la paradeta de Rambla Catalunya

Hem participat a dues firetes de Sant Jordi

Una d’elles situada a Torre Werfen i l’altre a Torre Mapfre.

I, també hem realitzat activitats de voluntariat i team building amb empreses que han gaudit de l’experiència Portolà.

Més de 100 clients heu confiat amb la Fundació Portolà.

Gràcies a totes les empreses que un any més heu fet arribar les roses de Portolà als vostres treballadors.

PROGRAMA DE FORMACIÓ DE LA FUNDACIÓ ONCE

Aquests mesos, estem realitzant la formació per a 10 alumnes del programa «Uno más Uno» de la Fundació ONCE. Aquests alumnes estaran amb nosaltres fins a finals del mes de maig.

L’objectiu d’aquesta formació és millorar les competències professionals de les persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental inscrites en el programa.

El programa es divideix en formacions teòriques i pràctiques amb l’objectiu de millorar hàbits, actituds i habilitats a través dels serveis de jardineria i neteja que ofereix la Fundació.

L’ACTIVITAT A MANIPULATS I CONFECCIÓ NO S’ATURA

Continuem incorporant nous clients i noves feines i millorem les condicions de treball de les persones. A banda dels clients recurrents, s’han creat noves oportunitats enfocades a la manipulació de petites peces de puzles, consistent en l’encaixat i la preparació del packaging final. Per altra banda, també s’han confeccionat uns petits sacs aromàtics que s’han manipulat introduint-hi llavors aromàtiques.  Finalment, amb l’objectiu de garantir un entorn ergonòmic i còmode per al personal, s’ha procedit a la renovació completa de les cadires en totes les àrees de manipulació i confecció. Aquesta renovació no només busca millorar el confort dels treballadors, sinó també promoure un ambient de treball més saludable i productiu.

CONSOLIDEM LA JARDINERIA VERTICAL A SERVEIS EXTERNS

Consolidem l’activitat de jardineria vertical i vetllem per la seguretat laboral i el medi ambient en les nostres actuacions.

Desenvolupem una nova versió de la jardineria vertical amb la creació i col·locació del logotip corporatiu amb molsa preservada. Hem aconseguit crear un element distintiu i personalitzat que reforça la identitat de la marca.

Hem portat a terme la replantació d’un jardí vertical natural. Aquesta tasca ha implicat la selecció i plantació de vegetació adequada per a aquest tipus d’estructura, amb l’objectiu de crear un espai verd atractiu i sostenible que contribueixi a millorar el medi ambient i l’estètica de les oficines i espais de treball.

Finalment, hem dut a terme una tala d’arbres eficient i segura. Aquesta acció s’ha realitzat seguint els més alts estàndards de seguretat i respecte pel medi ambient, garantint al mateix temps la salut i la integritat dels arbres restants i dels entorns naturals.

SIGNA PERQUÈ LA FUNDACIÓ PORTOLÀ OBTINGUI LA CREU DE SANT JORDI

Volem aconseguir el reconeixement als més de 30 anys de trajectòria donant suport a la integració social i laboral de les persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

Necessitem el teu suport, per això ens agradaria que signessis les cartes de suport i així fer visible la nostra tasca social.

Carta/signatura individual

Per aquelles persones que volen donar el seu suport personalment. La carta pot ser editada.

Carta/signatura d’empresa

Per aquelles empreses que volen donar el seu suport en nom de l’empresa. La carta pot ser editada.

T’agrairem si ens retornes les cartes signades o bé individualment o a nivell d’empresa a a maria.altadill@fundacioportola.com