Fes la teva compra solidària per aquest nadal, del 20 al 26 de novembre, a la fireta de l’Illa de Diagonal de Barcelona organitzada per la Fundació Portolà.

No et perdis l’oportunitat única de comprar articles de decoració nadalenca, objectes i regals per aquest Nadal. Tots els productes son fets o manipulats pels treballadors amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental de la Fundació Portolà.

–          Del 20 al 26 de novembre

–          De 10.00h a 20.30h

–          Centre Comercial L’Illa Diagonal (davant el Hall del Caprabo. Planta -1)

Durant la propera setmana, hi trobarem una àmplia varietat de regals solidaris com ara: centres de taula nadalencs, decoració per a l’arbre de Nadal, corones, estrelles, ninos de ganxet, postals de Nadal, detalls nadalencs, mascaretes per nadal, etc. A més, disposem d’una secció tèxtil per a home, dona i nens amb davantals, fulards, ponxos, bufandes, bosses, etc. I moltes més novetats!

Alguns d’aquests productes estaran a la venda online a www.detalling.com la botiga online de la Fundació Portolà.

Aquest any no et perdis les novetats amb edició limitada de nadal que hem preparat per aquesta ocasió.

T’hi esperem!