Deixem enrere el mes d’abril. Un mes marcat a la Fundació Portolà per la campanya de Sant Jordi, després de dos anys hem pogut tornar als carrers i veure’ls plens de roses solidàries i amb valor social.

Saps què més ha passat a la Fundació Portolà? Continua llegint i descobreix-ho!

La campanya de Sant Jordi ha estat tot un èxit!

Aquest any, hem manipulat més de 6.800 roses artesanals, i hem fet més de 3.800 punts de llibres i altres productes per Sant Jordi!

També hem venut més de 12.400 roses naturals a diferents empreses!

Després de dos anys, el dia 23 d’abril, vam tornar a Rambla Catalunya amb la paradeta de roses solidaries de la Fundació Portolà. Gràcies a tots els clients que un any més heu confiat amb les nostres roses solidàries per fer arribar el Sant Jordi a tot arreu!

Renovem la imatge corporativa de la Fundació Portolà!

El nou logotip transmet els valors social, qualitat, professional i innovació. També hem renovat el logotip de la botiga online! www.detalling.com

L’activitat al taller de confecció no para!  S’han adquirit tres noves màquines de cosir: màquina botonera, màquina de traus automàtica i màquina de puntada invisible. Això ha fet que puguem confeccionar nous productes, com ara bates per les escoles per un nou client.

Ara que arriba la primavera toca gaudir dels espais exteriors enjardinats. Escarifiquem i abonem les gespes per preparar-les pel bon temps i intensifiquem les feines de desbrossar per l’alt creixement d’herbes. En aquest sentit, hem estat preparant alguns espais per a nous clients: els hem podat i desbrossat i hi hem instal·lat gespa artificial per fer més confortable la zona.

Hem iniciat la formació dels programes de la Fundació “la Caixa” i també de la Fundació ONCE. L’objectiu és millorar les competències professionals de les persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental inscrites en el programa, millorant hàbits, actituds i habilitats en tots els serveis que ofereix la Fundació i fent pràctiques a jardineria, neteja, manipulats i confecció.

Fa unes setmanes, un equip de reporters del programa ATALAIAR d’ETV va venir a gravar un reportatge sobre la Fundació Portolà. Torna a veure el vídeo CLICANT AQUÍ.